Jaki wybrać monitor dla studentki grafiki?

Monitory dla grafików i fotografów zawodowych, przygotowanie do druku, trudne dziedziny fotografii.
Kasia
Posty: 1
Rejestracja: 10 lutego 2011, 09:39 - czw

Jaki wybrać monitor dla studentki grafiki?

10 lutego 2011, 09:50 - czw

Witam!

Jestem dopiero początkującym użytkownikiem, więc mam nadzieję, że w dobrym miejscu umieszczam ten wątek. Jestem studentką, kierunku związanego z grafiką i muszę zakupić monitor. Zdecydowałam, że lepiej kupić już coś bardziej porządnego, niż zwykłe monitory. Chce zajmować się grafiką w przyszłości, więc zwracam się do Was z prośbą, a zarazem pytaniem - co warto zakupić?
Budżet: Ach, ciężko określić ale powiedźmy, że do 2450zł.
Znalazłam już osobę, która posiada spektofotometr, więc monitor na pewno będzie skalibrowany w niedługim czasie po zakupie. Przeglądałam kilka for między innymi to, jak i inne strony i wybrałam kilka modeli : Eizo FlexScan S2243W, Eizo S2233WH, Eizo EV2333WH, NEC MultiSync P221W. Może ktoś napisać czym one się tak stricte różnią w użytkowaniu i który warto kupić?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16374
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Jaki wybrać monitor dla studentki grafiki?

10 lutego 2011, 11:28 - czw

Kasia pisze:Przeglądałam kilka for między innymi to, jak i inne strony i wybrałam kilka modeli : Eizo FlexScan S2243W, Eizo S2233WH, Eizo EV2333WH, NEC MultiSync P221W. Może ktoś napisać czym one się tak stricte różnią w użytkowaniu i który warto kupić?
Oscyluje Pani w klasie monitorów amatorskich, uniwersalnych. Najlepszy z wyżej wymienionych jest EIZO S2243W. Podobny jest S2233W ale z mniejszą rozdzielczością. Seria EV to monitory biurowe. NEC P221W jest najbardziej podobny do EIZO S2233W, przy czym EIZO można bez problemu kalibrować sprzętowo.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions